lördag 27 april 2013

Miljöproblemet mannen - 5

Ok, det är väl bara att fejsa att jag inte kommer få så värst mycket skrivet nu på ett tag. Om en vecka är det konstrunda och hundratals bilar kommer att braka in här på gården för att bese fruns pinn-alster. Detta innebär att hela gården måste vara i mint condition (kratta, städa, pynta, kratta). Samtidigt hller jag och en vän på att spela in en platta. Så just nu är det bara att glömma boken. Eller, inte glömma kanske; men istället för att skriva så får jag lov att läsa så mycket jag kan på lediga stunder (i sängen, till måltiderna och på dass).

Under tiden tycker jag att ni kan göra ett litet besök här och skriva upp er. Detta är ett mystiskt projekt som jag och en kompis hållit på med i ett drygt år nu och som kommer att ha premiär om ett litet tag.

//J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar